kolmapäev, 4. jaanuar 2017

Blogijate väljakutsest ja muud juttu

Heia!

Enne seda kui ma hullumeelse uue aasta töökoormuse alla täitsa ära upun, on paslik kärmelt bloggeri leht avada ja pisut kirjutada. Seekord ei kirjuta ma mitte Tenerife reisi teisest osast vaid tahaksin ka hoopis mõnes mõttes osa saada jaanuari kuus lahvatanud blogijate väljakutsest, kus kutsutakse üles iga päev kindlal teemal kirjutama.
Kui esiti arvasin miskipärast, et ehk suudaksin tõesti iga päev midagi kirjutada, siis reaalsuse saabudes loobusin sellest mõttest siiski üsna kiirelt. Esmalt seetõttu, et kuna antud väljakutses niivõrd paljud blogijad osalevad, on blogimaastik käesoleval kuul ilgelt kirjarohke. Teisalt sain oma liigsest ambitsioonikusest aru juba esimesel jaanuaril kui olin kodus ülimas lebos, sest vaid mõne tunni eest sai uue aasta saabumine üsna grandioosselt vastu võetud. Samuti ei andnud mulle armu uue aasta esimene tööpäev, mis lajatas hullumeelse tempoga ja seega pidingi esialgse plaani maha matma.

Tunnen aga, et antud väljakutses on põnevaid teemasid, millest kirjutamise peale ilmselt ise ei tulekski ja ehk on see ka hea võimalus jagada vahvaid pilte, mis muidu blogiveergudele ei jõuaks. Tegin enda jaoks selgeks, et katsun antud väljakutsest osa võtta niiviisi, et panustan sel teemal korra nädalas. Kui täna on meil neljas jaanuar, võtangi ette esimesed neli teemat ja vaatan, mida puhtale lehele kanda suudan. Aaa wow just mõistsin, et tegu on minu uue aasta esimese postitusega. Juhhuu-juhheii ilusat uut aastat armsad blogilugejad!

Päev 1: Koosta nimekiri 10st asjast, mis muudavad sind tõeliselt õnnelikuks
  • Mõte sellest, et saan veeta aega enda väiksemate mugulatega ehk õdede-vendadega. Väikeste lastega aja veetmine on minu meelest väga oluline ja inimloomust muutev, kuna nendega koos leiad üles ka enda sisemusest lapse ja lased end mingis mõttes vabaks. Samas pead hoidma koguaeg kõrgendatud tähelepanu, et nendega jumalaeest midagi ei juhtuks, sest pidevalt leiavad nad kahtlaseid tegevusi, millega end ohtu seada ja mille peale täiskasvanud inimene ei tulekski.
  • Head sarjad
    Minu sarjasõltuvusest saite lugeda mõned postitused tagasi ja ma tõesõna võin öelda, et head sarjad teevad mind õnnelikuks. Minu maitse on sellised pisut teistmoodi ja vimkaga, samas elulised sarjad. Näiteks nagu Westworld, Stranger Things ja Wayward Pines. Samas kunagi ei ütle ma ka ära heast naistekast nagu Devious Maids ja kes saaks muidugi unustada minu läbi aegade suurimat lemmikut My Kitchen Rules.

  • Üllatused
    Olen korduvalt korraldanud üllatuspidusid, planeerinud kuude viisi üllatuskinke ja ahminud sisse õnnelike inimeste emotsioone üllatuste saabudes. Küll aga olen ma ka ilgem nuhk ja endale väga kergelt üllatusi organiseerida ei lase. Küll aga suutis Nils mind korralikult üllatada möödunud jõulude paiku, kui pistis jõuluvana kingikotti lennupiletid Londonisse ning rongipiletid Brightonisse. Niiiiiiii elevil!!!
  • Kiitus vanematelt
    Kuigi saan käesoleval aastal juba 28 aastaseks ( APPPPPPIII ), hõljun ikka veel pilvepiiril kui saan vanematelt kinnitavaid kiidusõnu. Ma juba olen kord selline inimene, et vajan vast et liigagi tihti teiste poolset kinnitust ja nõusolekut. Kui aga peaks pudenema mõni kiidusõna, olen eriti kärme selle üles korjamisega. Tundub, et ükskõik mis vanuses sa ka ei oleks, vanemate sõna maksab ikka 😉

  • Reisimine koos Nilsiga
    Oleme kuue aasta jooksul jõudnud koos külastada kaks korda Tenerifet, Mallorcat, Austriat, Türgit, lugematul arvul Rootsit, Roomat Itaalias ja Palangat Leedus. Sel kevadel külastame ühiselt Inglismaad.
    Ma leian, et reisimine on paarisuhtes niivõrd oluline element, sest just reisidel tuleb välja inimestel see eriti stressivaba ja õnnelik olek. Mitte, et kodus õnnelik ei saaks olla aga noh teate ju küll seda elevusest tulevat õnnetunnet, et nüüd saab pisut puhata ja mängida 😉


  • Parimad sõbrad
    Tee mis sa tahad aga no ilma sõpradeta ei saa kohe kuidagi. Mul on neid ilgelt vähe aga kui nad on, siis nad on kaua. Tänasel päeval saan oma kõige vanemaks sõpsiks pidada kindlasti sõbranna Katsi, kellega umbes kümpaselt pinksi trennis kohtusin. Saime koheselt aru , et it's a match! Mõned hingesugulased olen õnneks tee peal veel leidnud ja nende üle äraütlemata tänulik!



  • Teatris käimine
    Oi-oi-oi-oi kuidas ma igatsen teatris käimist. Viimati sain oma jala üle teatriläve tõsta vast möödunud suvel aga õnneks juba mõne nädala pärast avaneb mul taaskord see võimalus. Mulle hirmsasti meeldib teatritükkidest teile rääkida ja väga ootan, et saaksin selle ülesande endale taaskord seada. Teater on lihtsalt nii inspireeriv kunstivorm ja on mind kogu täiega enda alla haaranud.
  • Hea füüsiline vorm
    Olen terve blogi eksisteerimise aja kirjutanud põgusaid jutukesi oma trenni ja toitumise teekonnal. Teile on need jutukesed hirmsasti huvi pakkunud ja mul on selle üle otseloomulikult ainult hea meel. Küll aga on mind "õnnistatud" sellise organismiga, mis teeb hea vormi saavutamise õite keeruliseks. Ainevahetus on mul erakordselt kehvapoolne ja pean kohutavalt jälgima mida ja kui palju süüa võin. Samuti tuleb kasuks vaid jõusaalis rassimine, jah just nimelt rassimine, sest vaid seljuhul näen tulemust. Igal aastal on mul füüsilise vormi osas tõuse ja mõõnasid aga aastatepikku olen kõikide erinevate faasidega harjunud. It is what it is ja proovin igas kujus ja suuruses (😅) rahu säilitada.
  • Kokkamine
    Ausalt ma tahaks küsida, et no kellele siis ei meeldiks kokkamine? Aga juba antud küsimuse formuleerimise ajal meenus mulle üsna mitu inimest, kes kokkamisest üldse lugu ei pea 😄 Usun, et olen oma kokkamispisiku saanud kindlasti vanematelt. Ma lihtsalt armastan omaette köögis toimetamist - vahemärkusena ütlen ära, et meie korteris on köök eraldi tuba - ja see on lihtsalt suurepärane! Ma reaalselt lukustan end sarjadega kööki ja võin tundide viisi mässata.

  • Koerad
    Ma leidsin praegu enda arvutist umbes 15 pilti, mis on tehtud erinevate koertega, sest et lihtsalt - koerad! Nad on nii mõnusad olevused, kellest ma kohe mitte ei suuda käsi eemal hoida. Kui see vaid võimalik oleks, elaks ma hiigelsuures majas 30 koeraga ja veedaks oma päevad nendega juttu rääkides ja neid sügades.........😅




Päev 2: Kirjuta sellest mida keegi on sulle sinu kohta rääkinud, mida sa kunagi ei unusta
Ma ei saa ausaltöeldes päris täpselt aru kuidas antud teemat lahti mõtestada. Esialgu arvasin, et tegu on miski kuulujuttude sarnasega ja sellega meenus mulle üks hea lugu keskkooli aegadest. Nimelt kuulsin mina kord tualettruumi kabiinis viibides, kuidas eesruumis peegli ees tüdrukud minu kohta kõvemat klatši üritasid üles puhuda. Etteruttavalt ütlen ära, et kuulasin kabiinis üsna šokeeritult, sest ka minu jaoks oli kogu see informatsioon esmakorne 😅 Eks ikka spekuleeriti selle üle, et kuna mul kooliajal paljud poisid olid sama head sõbrad kui tüdrukud, et eks siin midagi kahtlast ja räpast toimumas on. Otseloomulikult oli see kirjeldus nüüd sündsamalt edasi antud kui see mida ma tegelikult kuulsin. Võite vaid ette kujutada preilide nägusid kui imestunud näoga kabiinist välja astusin, rahulikult käsi pesin ja sirge seljaga tualettruumist väljusin. Väike šokk tuleb liigavatud keelepaeltele alati kasuks.
Kui antud teemat nüüd teise külje alt vaadata, meenub mulle kohe üsna mitu inimest kes täitsa vabavoliliselt mulle näkku on öelnud lauseid stiilis "issand sa oled nii paksuks läinud", "oi oi kas sa oled ikka päris palju juurde võtnud". Ühest küljest võib mõelda, et eks sealt tuli ka motivatsioon trenni teha aga mille kuradi pärast on inimestel tunne, et just see võiks olla teema millest nüüd arutleda. Kas juba eos ei ole aru saada, et üsna kärmelt on võimalik rikkuda teise inimese päev või rohkemgi. Ma lihtsalt ealeski ei suuda neid momente ja inimesi antud hetkes unustada, sest see oli lihtsalt nii nõme!

Päev 3: Nimeta 5 kohta mida sooviksid külastada
Esimesena hüppavad pähe kohe unistuste reisisihtkohad, milleks minu puhul on Šotimaa, Uus-Meremaa ja Inglismaa. Kindlasti oleks huvitav end kunagi kurssi viia ka ämerikan-driim-livinguga USAs ja põnevust pakuks ka Island. Kohe üldse mitte ei tõmba mind sellised eestlaste unelmate sihtkohad nagu Aasia ja Austraalia. Aga eks igaühele olegi oma, eks 😉

Päev 4: 5 võimalust võita su südant
Vot siinkohal jään nüüd küll pisut kimbatusse, kuna leidsin end mõttelt, et mulle meeldivad inimesed kes mind mõistavad. Samas inimesed kes mind mõistavad peavad olema üsna minu moodi ja jagama sarnaseid maailmavaateid ning iseloomuomadusi. Leian enda sõprusringkonnast kindlasti selliste omadustega sõbrannasid aga kui ma nüüd mõtlen, siis Nils on küll mulle täielik vastand aga võitis mu südame sellegi poolest. Võta nüüd siis kinni, et mis siin õige on.
Küll aga tean, et mulle meeldib hirmsasti hea huumorimeel ja nutikus. Targad inimesed on minu nõrkus ja see on ka Nilsi puhul üks minu lemmikumaid omadusi.

Teate, ma selleks korraks tõmban nüüd otsad kokku ja proovin mõne teema möödumisel taaskord sõna võtta. Mulle selline lähenemine väljakutsele sobib, saan oma mõtted kirja panna nö. quick and dirty ja ei pea tervet postitust välja venitama teemadest, mis mind nii väga ei kõneta. Tänaseks aga minu poolt kõik ja räägime varsti jälle!




Kommentaare ei ole: