esmaspäev, 9. jaanuar 2017

2016 aasta lemmikud

Hei sõbrad,

ja tere tulemast uue aasta teise nädalasse! Millegi pärast on mul aga selline tunne, et käesolev aasta on juba nädalate viisi vältanud aga seda vast seetõttu, et hirmus palju on möödunud nädala jooksul teha olnud. Kui töönädala veetsin ilges tempos nagu orav rattas, siis ega nädalavahetuski armu andnud. Reedel saime maha pidada ühe suure sünnipäevapeo ja pühapäev tõi endaga kaasa veel viimase nö. jõulupeo, sest minu ema-emakese juures oli see meil veel pidamata ja kingid lunastamata. Ühesõnaga saan mina alles tänase päeva seisuga lugeda jõulud lõppenuks.

Uuel nädalal aga uue hooga ja on aeg kirja panna iga aastane   teist aastat järjest aasta lemmikute postitus. Eelmisel aastal mõtlesin antud teemaks välja seitse kategooriat ning ka see aasta lähen sama teed. Mulle endale hirmsasti meeldib just taolisi konkreetseid postitusi lugeda ja videosid vaadata, sest aasta on ikka üks parajalt pikk mõõdupuu, mille vältel peaks igas kategoorias kindel lemmik välja kujunema.

2016 LEMMIK FILM
Kuigi aasta 2016 võõrutas mind kinost üsna korralikult, olen viimasel ajal tundnud, et igatsen kinos käimist. Ehk mäletate, et mõni aeg tagasi kirjeldasin filmiseansil istumist kui saja võõra inimesega koos teleka vaatamist ja pidevalt kellegi köhimise peale pahandamist. Ilmselt on aga viimasest kinos käigust niivõrd pikk aeg möödas, et negatiivse olen sootuks unustanud ja tahaksin mingi hetk uuesti proovida. Kuna kinos käisin ma tõesti väga vähe ja seda suuremalt jaolt vaid oma pisikestega, tulevadki esimestena meelde Secret Life of Pets (eesti keeles!!!) ja Miss Peregrini kodu ebaharilikele lastele. Loomade Salaelu soovitan tõepoolest vaadata esmalt eestikeelsena, kuna esimest korda kogesin olukorda kus eestikeelne versioon oli sigapalju parem kui originaal. Näitlejad suutsid erinevate hääle tonaalsustega anda karakteritele palju huvitavama iseloomu kui seda oli originaalfilmis. Miss Peregrini film oli samuti midagi uut ja väga kifti, seega kes seda näinud ei ole - soovitan soojalt.
Ahaa tuli meelde! Ilmselt oleks aus tituleerida möödunud aasta lemmikuks kinolinal nähtud teoseks War Dogs, ehk kodumaiselt Sõjakoerad. Tuleb tõdeda, et nii Eestis kui ka Usas on viimaste aastate jooksul peale kasvanud tõeliselt imetabane noorte näitlejate ladvik ja seda ka War Dogsis näha saab.


*Siia lõppu tuleb väike präänik veel ka Nilsile. Nimelt üritas nii tema kui ka minu filmientusiastist sõbranna Kats, mind maailma kõige pikemat aega meelitada vaatama Mad Maxi, mis tundus mulle üüber igav liivasõda. Kui ma aga end lõpuks kokku võtsin ja Novembris selle ära vaatasin - oh boy oh boy küll oli vast hea!

2016 LEMMIK TELESARI
Olenemata sellest, et kinolinal valitses möödunud aastal päris korralik tühjus, suutis sarjamaailm mind tõeliselt üllatada. Lausa nii palju, et kirjutasin sarjadest kokku eraldi postituse, mida saad lugeda SIIT. Lemmikuks saan pidada möödunud aastast aga sarja, mis üllatas tõeliselt originaalse ja paeluva sisuga. Produktsiooni tase oli out of this world (sõna otseses mõttes haha). Tegemist on otseloomulikult sarjaga Stranger Things, mille teist hooaega ma juba nii pikisilmi ootan.


2016 LEMMIK ÜRITUS
Ilmselgelt sai antud kategooria eelmine aasta postitusse lisatud seetõttu, et Weekend Festivalist ka veel jaanuari kuus eufoorias olin. Ma ei ole tegelt üldse suur ürituste väisaja, sest suured rahvamassid tekitavad minus üsna suurt ebamugavust. Kuigi ka möödunud aastane Weekend oli taaskord superlahe ja suurepäraselt korraldatud, pean siiski ütlema, et lemmikuks osutus Surfilaager. Jah, see üritus kus peab rannas telkima ja liiva juustest välja pesemiseks ülitäpselt ajastama, et duširuumi löögile saada. Kõigele sellele vaatamata, on seal lihtsalt müstiliselt mõnus olemine, mööndusel, et ilm on soe muidugi. Saime küll ka pisut tormituuli, mis õnneks balanseerusid järgnevate südasuve kuumust täis päikeseliste päevadega. Harrastasime uut poppi veesporti SUP, kuulasime mõnnasid artiste, tegime rannaliival joogat, sõime Kertu ja Tessyga telgis piraadikrõpse (ei Tessy ei ole mu uus popi nimega sõbranna vaid hoopis sõbranna Kertu ustav Jack Russell 😅) ja vahelduseks einestasime moodsates treiler restodes (millest ühes sain oma elu maitsvama hommikupudru - ja uskuge mind, I know my porridge!) - igati mõnus minu meelest!


2016 LEMMIK TEATRITÜKK
Kuigi mul oli tunne, et 2016 aastal käisin teatris häbematult vähe, lugesin nüüd kokku, et tükke jõudsin vaatama neljal korral. Neist kahe vahel nüüd pingsalt valida proovingi, et eelmise aasta lemmik välja selgitada. Aasta alguses käisime vaatamas Linnateatris põnevat, õpetlikku ja vimkasid täis "Kurbus ja rõõm kaelkirjakute elus" ja suvel Linnateatri lavaaugus "Suveöö unenägu". Mõlemad ikka Linnateatri tükid nagu minu puhul arvata võiski. Olgugi, et esimene lavastus oli imetabaselt naljakas ja eluliste murede üle mõtlema panev, pean siinkohal võitjaks kuulutama "Suveöö unenäo", sest, sellist vaatemängu ja geniaalsust mina veel teatritükkides näinud ei ole. Kui teid peaksid minu teatriarvustused aga rohkem huvitama, klikake paremal ribal silti "teatrijuttu" ja jõuategi tükkideni.


2016 LEMMIK KONTSERT
Kui siinkohal rääkida nüüd päris kontsert-kontsertist ja festivalidel kogetu välja jätta, meenub, et käisin möödunud aastal vaid ühel. Aga oi kui väärt see ükski oli! Justin Bieber, lihtsalt Justin Bieber. Andekas kutt, pole midagi öelda. Nautisime kontserti ja minireisi Helsinkisse kogu täiega ja kui teil vähegi peaks võimalus olema, minge tšekake ka Justin oma silmaga üle. Nii kaua saate aga kontsertielamusi kaeda läbi vlogi, mille leiate minu Youtube kanalilt 😉


2016 LEMMIK ILUTOODE
Nagu möödunud aastal, on ka seekord esikohta jagamas kaks toodet ja imekombel täpselt samadest kategooriatest, mis viimati. Esikoha minu meigikotis rabasid eelmisel aastal Maybelline Baby Lips huuleläige toonis Taupe With Me ja Pink-a-Boo ning NYX Sculpt & Highligh Face Duo kontuurimiskomplekt.

Olen eluaeg üks paras huuleläike põlgur olnud aga miski mind Baby Lips huuleläigetes kõnetas ja olen mitu tükki täiesti tilgatuma tühjaks kasutanud. Samuti proovisin esimest korda vedelat kontuurimiskomplekti ja see meeldib mulle palju palju rohkem kui puuderversioon. NYX potsikul juba põhi paistab, seega on aeg uue järele suunduda.


2016 LEMMIK RETSEPT
Tunnistan ausalt, et üdini tervislik toitumine oli möödunud aastal päris suur struggle ja eksisin korduvalt teelt. Eriti tugeva löögi sain ma sügisel, kui selgus, et pähklitest ja tsitruselistest pean oma käpad nüüd eemale hoidma kui ma just 24/7 allergilise reaktsiooni all kannatada ei taha. Kuna mõlemad toidugrupid olid meie köögis üsna tihedas kasutuses, tähendas see seda, et tuli hakata mõtlema uusi lahendusi. Katsetasin aga päris palju  retsepte ja leidsin uusi põnevaid asendusi.

Üldiselt olen alati sooja toidu poolt aga mulle tundub, et möödunud aasta lemmikuks leiutiseks saab hoopiski salat. Kui aga salatit süüa, peab temas olema midagi ekstra põnevat ja maitsvat, sest salati kontseptsioon lihtsalt kurk-tomat-lehed mõistes jääb minu jaoks tohutult igavaks. Minu möödunud aasta lemmikuks retseptiks on punase kapsa salat, mida olen nüüdseks juba ikka väga palju teinud. Nii mitmekesine retsept, milles vaid mõne koostisosa vahetamisel saab täiesti uue maitseelamuse. Nüüd olen hakanud mozzarella juustu asemel salatisse lisama hoopis fetat, sest niiviisi saab salati mõnusalt kreemjaks. Originaalse retsepti leiate aga SIIT.

Üsna pea leiate blogist aga ühe tõeliselt troopilise ja maitsetest tulvil salatiretsepti, mille tegemine Tenerife reisil käppa sai. Tänaseks aga on aeg otsad kokku tõmmata ja 2016 aasta lõpuks selja taha jätta. Aaaa kui me juba 2016 aasta lõpetamisest räägime, lisan teile ka vaatamiseks ühe hirmus lõbusa video 2016 aasta filmimise apsakatest. Loodan, et meeldib ja räägime varsti jälle!


Kommentaare ei ole: