reede, 30. september 2016

Viimased videod - Disney ja Justin Bieberi eri

Hei armsad,

teate ma ei ole nii häbematult kaua siia blogipesasse ühtegi oma videomeisterdust jaganud. Küll tuleb tunnistada, et mõni päev tagasi sai läbi minu Canonite laenamise ajastu seega olen nüüd täitsa ilma kaamerata. Õnneks olin kavalpea ja filmisin umbes 5 videot ette ära... Sellele vaatamata tuleb mul üsna kärmelt midagi ette võtta ja endale kuskilt kaamera välja võluda. Süda ihkab hirmsasti Canon G7 X järele, mida sain ka terve kuu katsetada ja millesse ülepeakaela armusin, aga rahakott teda nii hirmsasti ei ihka... Ilmselt pean aga seekord südant kuulama ja selle toreda masinvärgi kuidagiviisi soetama.

Täna tahaksin teile näidata aga kahte viimast videot, mille olen Youtube'i üles laadinud ja mis mulle endale hirmsasti meelt mööda on. Kuna lisan igal nädalal oma kanalile ühe video, on esimene video juba tegelikult pisut aegunud, sest on üleval rippunud juba ca. 9 päeva... seega olete seda juba võibolla näinud. Küll aga olen video üle ääretult uhke ja seda siin siiski duubeldada soovin. Tegemist on nö. teadustööd vajava videoga mille tarbeks tundide viisi huvitavaid fakte läbi töötasin ja parimad välja valisin. Piltidega illustreerisin ja kokku jutustasin. Tegemist on loomulikult Disneylandi varjatud saladuste videoga, mille stiil üks minu enda absoluutseid Youtube lemmikuid. Video tegemine oli küll oluliselt keerukam kui kõik teised, mida varem teinud olen, aga lõpptulem see-eest väga kift ja tundub, et Eestis esmakordne. Kui teile selline video meeldib, teen neid suurima hea meelega veel. Selle jaoks oleks aga ääretult vahva kui jätaksite mulle kommentaaridesse teid huvitavad teemad, mida saaksin üksipulgi läbi töötada ja põnevamad palad teieni tuua.


Teine video on aga niivõrd värske, et on jõudnud vaid ca. 30 minutit minu kanalil rippuda. Tundub, et huvi pakub ta aga kõvasti sest no kammooon - it's Justin! Justnimelt, käesoleva nädala alguses oli mul õnn külastada Helsingis toimunud Justin Bieber Purpose World Touri kontserti ja siiani õhkan selle järgi, sest elamus oli lihtsalt üüberlahe... kohe ausalt! Olen näinud küll uudisportaalides ilmunud veidraid artikleid selle kohta, et fännid ei jäänud rahule aga tunnistan ausalt, et minu silm ühtki rahulolematut fänni küll ei märganud ja videost näete isegi kui palju rahvast teise päeva kontserdile kohale oli tulnud - meeletu mass! Justin andis nimelt Helsingis kaks kontserti kuna huvi tema vastu oli lihtsalt nii suur. Oli küll näha, et poiss on ehk pisut tuuritamisest väsinud aga sellegipoolest näitas oma šarmikat olemust ja laulis nagu inglikoori solist! Ahhhh-mazing I'm telling you!



Veel soovin teile meelde tuletada, et kuni seitsmenda oktoobrini käib blogis Devin loos, millest ootan teid kõiki osa võtma, klikkige vaid SIIA ja pange nimi kommentaariumisse kirja! Tänaseks aga minu poolt kõik, nautige nädalavahetust ja räägime varsti jälle!


Kommentaare ei ole: