teisipäev, 16. august 2016

Uut Maybellinilt - VIDEO

Hei sõbrad,

olete vast juba blogimaastikul silmanud mitmeid Maybelline uute toodete arvustusi. Maybelline on nimelt nii kena, et saadab aeg-ajalt blogijatele pakikesi, avastamaks uut ja põnevat. Olen minagi seekord pakikese saanud ja selle üle hirmus õnnelik! Esiti ei osanud ma aga seisukohta võtta, et mis ma nüds peale hakkan nende toodetega, et need põneval viisil teieni tuua ja pisut tutvustada.


Ilublogija staatuses ma kohe kindlasti ei ole, mis tähendab, et pikalt ja laialt lõikude viisi toodetest rääkida ei oska. Olen ilmselt liiga vähe erinevaid tooteid katsetanud, et saaksin hakata miskit usaldusväärset ilujuttu puhuma. Samuti pean end üsna kehvaks tootepiltide tegemisel ja ausalt suu ammuli piilun alati teiste osavnäppude blogidest kauneid pildiseeriad ja unistan endamisi samasugusest oskusest. Peab ju olema silma esiti kompositsiooni loomisel. Lisaks mängib suurt rolli valgus, taust ja kaamera kvaliteet. Oeh - ei ole minu pärusmaa (ükskõik kui palju ma ka püüaks). Aga selle-eest on minu pärusmaa kindlasti videoformaadis tootetutvustus. Just selles vormis tundsin end kindlalt ja hästi!
Täna näitangi teile videokest Maybelline uutest toodetest, kus üritan neid enda peal katsetada ja tulemustest muljetada. Samuti on video lõpus pisike loosike, millest kutsun teid lahkelt osa saama :)


Tänaseks aga minu poolt kõik ja räägime varsti jälle!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hei, kas oled ripsmepikenduste juurde tagasi pöördunud?

Liisa Pärnpuu ütles ...

Suveks panin :)