esmaspäev, 22. august 2016

Swedbank'i konkurss - Spordile pöidlad püsti!

Hei mu armsad,

täna pöördun teie poole ühe piiiii-sikese abipalvega. Usun, et paljud teist on silmanud juba mitmete nädalate vältel sotsiaalmeedias ringlevaid videosid, milles alati ära märgitud ka Swedbank. Jooksid need isendid ka minu ajavoogu päevast-päeva sisse ja otsustasin seekord ka ise härjal sarvist haarata.
Nimelt on tegu Swedbanki mobiiliäppi konkurssiga, millele väga tabavalt nimeks pandud "Parima Youtuberi võistlus". Kõlab minu meelest üsna intrigeerivalt ja ega ma ausaltöeldes päris alguses osaleda tihanudki, kuna arvasin, et jään niikuinii teistest vähemalt peajagu alla, sest olgem ausad - geniaalseid tegijaid on Eesti youtuberite maastikul juba üsna mitmeid. Päevad aga möödusid, videosi muudkui lisandus ja hakkas minu peaski idee sündima.
Olin kindel, et ei soovi videot üles ehitada miskile tutvustavale süžeele, vaid teha midagi sketšilaadset, et äppi olemus nooruslikult ja põnevalt edasi anda. Olen ise ausaltöeldes totaalne Swedbank'i patrioot juba vähemalt 15 aastat ja tunduski lõpuks vaid õige see videopoiss ära teha. Kasutan äppi pea, et igapäevaselt kuna ta tõepoolest ongi nii lihtne ja kasutajasõbralik!

Kuna möödunud nädalal kostitas Canon mind mõneks ajaks ühe eriti vinge masinaga - Canon Powershot G9 X'ga - oli see mu ajule viimane märguanne, et nüüd tuleb tegutseda.

Kaamera - check! Statiiv - check! Abiline Lotta - check! Ilus ilm - check! Idee - check!

Minu õeke Lotta oli vaat, et veelgi rohkem põnevil kui mina ja aitas mul kõik vajalikud klipid linti võtta. Tundub, et suvi otsustas möödunud nädalavahetusel taaskord enda häid külgi näidata ja et noorte entusiasm on niivõrd nakkav, saimegi video üsna kiiresti purki.
Et nüüd loba vaikselt kokku tõmbama hakata, tahangi teile meie üllitist näidata ja teilt palun vaid üht - kui video teile meeldib, vajutage ikka pöidlad püsti ja aitame üheskoos spordi võidule! :)


Tänaseks aga minu poolt kõik ja räägime varsti jälle!


Kommentaare ei ole: