neljapäev, 28. juuli 2016

Kavalad ilunipid videos

Hei armsad,

täna olen teie ees järjekordse videopostitusega. Nimelt võtsin linti video, mis on järg Pinteresti ilunippide testimisele, mida saab näha klikates SIIA.
Kuna tagasiside eelmainitule oli niivõrd vinge, otustasin jagada ka enda veidraid ja mitte nii veidraid ilunippe kõigi teiega.
Kohe kindlasti ei pea ma end miskiks iluspetsialistiks, kuna videot monteerides avastasin, et toho tonti, mu kulmud ei ole isegi mitte õed...kaugeltki mitte kaksikõed. Üsna kentsakas lugu, kuna peeglist vaadates tunduvad nad alati justkui käsikäes sammuvat. Teagi nüüd siis kellel õigus on - peeglil või videopildil?

Küll aga kasutame me vast kõik oma igapäevases elus nii üht kui teist ilunippi, mis on tegevustesse sisse sööbinud ja armsaks saanud. Antud videos on välja toodud just minu lemmikud ja need, mis tihemini kasutust ja kõneainet leiavad. Näiteks seletan videos üksipulgi lahti enda huulevärvimise rutiini, mis minu hiigelsuureks üllatuseks nii paljudele teist alati küsimusi tekitab. Minu jaoks on huulte värvimine kuidagi niivõrd tavaline, rutiinne ja lihtne tegevus ja seepärast ongi vahva kui saan jagada teiega oskusi, millesse ka ise kiindunud olen.

Mulle ikka see Youtube värk meeldib. Mulle sobib asjaolu, et saan edasi anda oma emotsioone nii vahetult ja töötlemata (okei, kõvasti nokitsemist ja "eee"-tamist, "äää"-tamist saab ju siiski omajagu välja lõigatud alati). Mulle meeldib loomise protsess ja lõpptulem. Lõpptulem, millesse oled panustanud alati sajaprotsendiliselt ja hingega.
Samas armastan ma ka tohutult kirjutada. Mulle on hingelähedane enda väljendamine hästi kirjeldavalt ja kujundlikult. Videotes see aga enamasti välja ei tule, kuna nendega on ikka nii, et kas:
a) aku hakkab kohe kohe tühjaks saama ja on vaja kiiresti ette vuristada
b) mõtteid on peas korraga nii palju ja ütled välja ikka selle, mis esimesena üle huulte libiseb
c) jääd end kaamera ekraanilt liiga kauaks vahtima ja mõte kaob sootuks peast

Kirjutamisega on aga teistmoodi. Ma võin istuda tunde kohvitassiga arvuti ees ja mõelda. Mõelda mida ma soovin öelda ja kuidas seda läbi klaviatuuri klõbina kirja panna. Kuna minu näol on tegemist aga teinekord isegi liiga jutuka olevusega, on see lihtsalt suurepärane, et saan end väljendada nii kirjapildis kui ka videopildis. Ma kardan, et ühe väljundiga ei suudaks ma kõiki emotsioone välja elada ja seega olengi õnnelik enda pisikese blogipesa ja vahva Youtube maailma mulli sees elades.

Suvi on mulle andnud niivõrd palju positiivset energiat ja tohutult huvitavaid ideid. Nii blogiteemadeks ja ka videoteemadeks. Ma loodan, et olete minuga koos elevil :)

Tänaseks aga kõik ja lasen teid video kallale!


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ägedada nipid:) Seda juukseharjale parfüümi piserdamist katsetan kindlasti:)