kolmapäev, 8. juuni 2016

Retsept - Lemmikud smoothiebowlid

Hei-hei armsad,

minu näol on juba aastaid olnud tegemist ühe suure smuutisõbraga ja seda on ka õnneks Nils. Meie jaoks tähendab see seda, et vähemalt 3x nädalas vuriseb hirmsal häälel meie armas blendrike ja üritab kogu väest meie soove üheks mahedaks puuviljajoogiks blenderdada. Tundub, et oleme ta nii ära kurnanud, et lehkab teine kärsahaisu järgi igakord kui terad sees liikuma hakkavad :D

Alles mõned kuud tagasi võtsin enda mõistuse jaoks vastu mõiste "smuutikauss" ehk smoothiebowl. Ausaltöeldes pidasin seda alati miskiks moeröögatuseks ja üle haibitud tervisetoiduks. Seda aga hetkeni kui ühel kaunil esmaspäevasel hommikul otsustas minu hambaarst, et oleks aeg tarkusehambaid sikutama hakata. Minu jaoks tähendas see piinarikast valu mitmeks päevaks ja kraatri suurust auku teiste hammaste kõrval. Kuna söömine oli ääretult raskendatud, mõtlesin siis selle moodsa smuutikausi ka ise ära proovida ja sest päevast saati olen ausalt konksu otsas!

Minu arvates on tegu ühe parajalt toitva ja magustoidu laadse einega, mida tihti armastamegi peale õhtusööki magustoidupähe sisse kühveldada. Täna näitan teile kolme lemmikut, mis sobivad nii hommikusöögiks, magustoiduks kui ka vahepalaks. Lõunast ja õhtust einekorda ma siiski nendega asendada ei soovitaks ja pooldan siinkohal ikkagi mitmekesisemat toitumist! :)
Kõikide retseptide kogused on arvestatud ühe inimese smuutikausikese tarbeks.

Troopiline Mango





Hommikune energiapomm





Rammus maiuspala




Kõikide ülal nähtud retseptide puhul kehtib sama loogika - kõik pehmed koostisosad koos veega kokku blenderdada ja krõmpsuvad peale raputada/sisse segada, et einele ka miski muu tekstuurne element lisaks saaks.

*kõik pildid on klõpsitud cooli Canon PowerShot G7 X'ga.



Tänaseks aga kõik ja head maiustamist!



Kommentaare ei ole: