neljapäev, 30. juuni 2016

Jaanipäev piltides

Ohsaissaristike kus ma seda Jaanipäeva puhkust ootasin. Hakkasin juba maikuu algusest päevi lugema ja mõtteis maha kriipsutama, kuna viimasest puhkusest on möödas juba ilmselgelt liiga pikk aeg. Kui tavaliselt hakkab Eestlaste jaoks Jaanipäeva planeerimine umbestäpselt peale jõule, ei olnud ka meie erandid ning panime käesoleval aastal kiirelt paika, et seekord võtame rahulikult. Ei kima kuskile hirmkaugele, et peaks kaasa pakkima asju alates hunnikust vihma- ja tuulekindlatest riietest kuni telgi jms nodini välja, ei võta endale ükskordki miskeid lisakohustusi.

Kui algselt planeerisime minna meie maamajja Vääna, mis asub iseenesest linnast vaid paarikümneminutilise sõidu kaugusel, siis lõpppunktiks sai siiski isa suvituspesa Lohusalus. Otsustasime, et Jaanid võtame vastu perekeskis ja miskit muud ei planeerigi.
Olen alati juba mitu nädalat ette elevil kui tean, et saan veeta mitu päeva koos enda pisikestega - nad on mul lihtsalt nii vahvad :) Suure õe roll on tõepoolest väga vinge! Heameelega soovitaksin seda teile kõigile, aga ega see ju pole meie enda teha, eks :D

Ainuke asi mis oli surmkindel, oli asjaolu, et kokkame palju põnevaid roogi, puhkame ja päevitame nii palju kui seda päikest puhkuseks antud on, mängime lastega ja käime ujumas. Nelja päeva sisse mahtus kõike seda ja oi-kui-palju muudki veel. Tegelikult ei taha ma väga palju meie tegevusi välja lobiseda, kuna panin Jaanidest kokku ka ühe vahva VLOGi, mis järgmine nädal teie ette jõuab. VLOGi jaoks võtsin üles nelja päevaga umbes 80 klippi ja olen neist parimad ka juba kokku monteerinud, seega tulemas on üks 18 minutiline megaVLOG.

Täna näitan teile aga pilte, mida ma kohe üldse ainult endale ei taha hoida. Imekombel on minu õeke Lotta tõeliselt terava kaamerasilmaga ja krabab minult igakord kui võimalik kaamera jälle enda kätte. Kuna hetkel on minu kasutada Canon PowerShot G7 X, on see suurepärane vahend millega ühtaegu VLOGida ja teisel sammul juba pilte klõpsida. Tegu on ühe tõeliselt kompaktse abimehega. Ütlen täitsa ausalt, et kõik allolevad pildid ongi Lotta tehtud, kuna ma ei hakka isegi püüdma vahele segada. Ei tule minul see klõpsutamine mingit moodi nii hästi välja.












Tänaseks aga kõik ja räägime varsti jälle!

Kommentaare ei ole: