esmaspäev, 20. juuni 2016

EBA 2016 - VIDEO

Hei armsad,

teate ma mõtlesin, et olen jube kaval ja ootan ära kuni kõik EBA teemalised postitused on blogimaastikult udu kombel vaikselt ära haihtunud ja tulen lajatan siis enda oma platsi.
Ootasin mis ma ootasin ja sattusin nüüd kirjutama hoopis kesk suurejoonelist blogiskandaali.
Täitsa uskumatu ikka mis praegu toimub... Ilmselgelt olete te sellest kõigest juba liiga palju kuulnud ja seega ei kavatse ma seda leierkasti siin blogis enam avada...räägin teile hoopis enda muljeid sellest põnevast õhtust.

Minu jaoks saavutas EBA möllu põnevus kulminatsiooni laupäeva hommikul, mil kell 7.15 ärgates olin ma nii elevil, et enam magama ei jäänudki...üsna tavaline minu laupäeva hommik. Muidugi valas õli tulle veel asjaolu, et magama suvatsesin minna reede öösel alles ca. kahe paiku. No mis seal ikka, päev tõotas tulla superpõnev ja ma ei lasknud magamatusel end absoluutselt morjendada. Terve päeva tegelesin hoogsalt ka sellega, et osaliste tuju üleval hoida ja pingsalt keelt hammaste taga hoides kõigile positiivselt sisestada, et ei ole sel vihmasel kümnekraadisel ilmal viga midagi... we can do it! :D

Tunnistan ka ausalt, et sarnaselt väga paljudele teistele blogijatele, otsisin ka mina endale piikalt piikalt just seda sobivat naelapead tabavat riietust, mille lõpuks ka leidsin - jess! Kleidi skoorisin H&M'ist Nilsi abiga ja kingad pärinevad Fashion Zone netipoest. Kleidi skoorisin Nilsi abiga seetõttu, et pidasin ise hinda tsipa liiga kalliks ei kohe kuidagi ei raatsinud ostu sooritada...siinkohal hüppas punti minu armas Nils, kes otsustas mulle kleidi ise kinkida. Oehh...milline mees :D

Kui õige aeg kätte jõudis, haarasin kaasa enda sõbranna Katsi ning õhtustasime esiti kergelt restoranis Platz (milles ma ei pea mitte kunagi pettuma, YUM!) ja seejärel võtsime suuna kohvik Wabaduse poole. Wabadusse jõudes, olime ausaltöeldes täiesti šokeeritud kohale tulnud inimeste arvu üle. Wow - küll meid blogijaid on siin pisikesel Eestimaal ikka palju.

Tiksutasime kuskil tunnikese minu armsate blogisõbrannade keskel ja ootasime pingsalt auhindade jagamist. Kui see lõpuks kätte jõudis, kuulasime-imestasime-ahhetasime-ohhetasime ja peale seda üritasin julguse rindu võtta ning ka mõne lemmikblogijaga juttu teha. Suutsin pisut vestelda vaid armsa Ailiga ja sealmaal mu julgus ka lõppes...




Olgugi, et üritus pakkus mulle meeletus koguses erinevaid emotsioone, tipnes emotsioonide virrvarr siiski selle hetkega, kui avalikustati blogide hääletustulemused. Jeesus Maria ma olin siiralt üllatunud ja ei suutnud lihtsalt uskuda, et elublogide kategoorias, kus minu mäletamistmööda osales lausa 87 blogi, platseerus minu blogike seitsmendale kohale!!! Suurimad tänud ja kniksud lähevad teele kõikide teie poole, kes te siin uudistamas käite ja mulle oma häälekese otsustasite anda!
Samuti nägin suuuure üllatusena enda blogi nime neljandana Aasta uustulnuki kategoorias - wow wow wow lihtsalt üliäge!



Et meie jaoks õhtu kindlasti Blogiauhindade lõpuga läbi ei kavatsenud saada, haarasime ühes mitmed tublid blogijad ja suundusime edasi Franki muljetama - tutvuma. Nagu teile lubasin, vlogisin ka kogu õhtu teie jaoks üles ja siin ta nüüd on. Mõnusat vaatamist!



4 kommentaari:

Mir. ütles ...

Wow, sa oled nii julge! Ja nii vaba suhtleja. Ja sa suudad nii kiiresti kõrgete kontsadega käia! :D Omg.

Liisa Pärnpuu ütles ...

Hehe aitäh :D

Anonüümne ütles ...

Kas su isal on citroen?:)

Liisa Pärnpuu ütles ...

Ei ole :)