pühapäev, 1. mai 2016

Päikeseline Pakri

Heiaheia!

Ilmselt olete näinud, et mitmete möödunud postituste raames olen maininud Canon EOS M3 kasutamist nii pildistamisel kui ka filmimisel. Mainitud kaunikese viisin nüüd küll Canoni esindusse tagasi aga õnneks sain vastu kohe ka uue kaunitari. Nimelt usaldati minu kasutusse Canon Powershot G3X ja las ma lihtsalt võtan hetke ja hingan... see kaamera on absoluutselt vapustav! Mina ei ole varem sellise kvaliteediga eales kokku puutunud ja olen lihtsalt obsessed!
Kohe kui kaamera kätte sain, testisin esimese asjana objektiivi teravust ja ma ütlen ausalt, et selle kaameraga tunnen end kui National Geographicust välja astunud proff!
Et kaamerale kohe tööd anda, sõitsime Nilsiga eile Paldiskisse, kus mina käisin viimati umbestäpselt 20 aastat tagasi.
Väljasõidud on hullult meie teema. Lihtsalt hüppame autosse ja läheme avastama. Oleme sel viisil väääga mitmeid kauneid kohti läbi sõitnud ja endale tutvustanud ning Nilsi soojal soovitusel võtsimegi tee ette Paldiskisse.
Olin kuulnud eelnevalt seda, et tegemist on vana sõjaaegse linnaga ja samuti asub seal Pakri pankrannik.
Kui hakkasime sihtkohale lähenema, oli tunne, et oleme sattunud totaalselt teise maailma. Linn on täiesti inimtühi ja kubises väga vanadest kortermajadest. Linnud laulsid ja kogu linna ulatuses laius sinine mereäär. Tuleb tunnistada, et olemine oli kaunis.

Sõitsime linnast hirmkiirelt läbi, kuna tegemist oli imepisikese kohaga, ning jõudsimegi pankrannikule. Ma olin vaatest täiesti jahmunud. Merevaadet saab ju nautida Eestis niii paljudes kohtades, aga see puhas vaade, mis Pakril avanes, oli hingematvalt kaunis. Kogu silmapiiri ulatuses ei laiunud ühtki maalappi ja merepiir tundus lõputu.
Kasutasime võimalust ja klõpsisime hulga pilte. Ma ei hakka isegi pilte töötlema, sest nad lihtsalt ei vaja seda.
Lihtsalt palun vaadake seda teravust ja kvaliteeti... amazaballlls!









Tänaseks aga kõik, olge mõnusad!



1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Niii mõnusad pildid :)