esmaspäev, 23. mai 2016

NYX Workshop!

Hei armsad,

puht juhuslikult langes minugi õlule õnn külastada blogides juba vinget kajastust saanud NYX Baltics Workshopi. Te ju tegelikul teate, et ma ei ole kuskilt otsast miski ilublogija aga saate vast isegi aru ühe tütarlapse vaimustusest kui tegemist on üritusega mille põhitemaatikaks värvikirev meigimaailm. Rääkimata veel asjaolust, et kohtuda saab teiste blogijatega ja omal nahal kõike esitletavat proovida.
Olin silmapilkselt nõus minema!

Üritus kestis tegelikult lausa kolm päeva, asukohaks tal minule üsna võõras Kultuurikatel. Peale reedest tööpäeva, hüppasin oma ustava sinise ratsu selga (kel nimeks Škoda) ja vurasin aga Kultuurikatla poole. Peale kahekümneminutilist segaduse"hetke" tundmatus kandis, leidsin õige koha üles ja võtsin julguse rindu hüpates rõõmsalt minule veel üsna võõrasse blogiseltskonda. Blogijaid ma loomulikult läbi internetiavaruste teadsin, aga kohtuda polnud kellegagi neist varem õnnestunud. Nimelt särasid kultuurikatla ees Pille-Riin, Sandra ja Emilia. Õigepea astus taksost välja ka imekaunis Ninel, kelle lõbusas seltskonnas ma terve ürituse mööda saatsingi :)

NYX tervitas kõiki üritusel osalejaid kõigepealt väikese sissejuhatava osaga, kust saime teada, et Eesti turule jõuavad tooted Augustikuus ning seejärel saime pooltunnikese imetleda meigikunstnik Maret Ubalehe impromeiki, mis sai kiftilt värviküllane ja täpselt NYX brändile omane.


Kui olime professionaalidelt õpetussõnad kaasa saanud, avanes kõigil kohalviibijatel ka endal võimalus tooteid proovida ja soetada. Ma tunnistan ausalt, et minul puudus igasugune varasem kokkupuude NYXiga aga loomulikult olin kuulnud nende maailmavallutavast Liquid Suede Cream Lipsticist, mis peale kandmisel muutub matiks. Otsekohe olin ma erkroosat värvi nähes müüdud ja pidin selle endale saama! :D And let me tell you, antud toote matistav omadus on välja töötatud ilmselgelt kuidagi uuenduslikult, sest peale toote eemaldamist on huuled ülipehmed. Ma olen totaalne mati huulepulga fanaatik ja sellist tulemust ei ole ennem kohanud. Soovitan!
Et külastajaid pidevalt tegevuses hoida, saime nautida külluslikku snäkilauda, kuulata särtsaka punapäise Merlini õpetussõnu Youtube'imise kohta ning jälgida (või osaleda) Mini FaceAwards võistlusel, mille teemaks Fairytale.








Fotod sain üles võtta taaskord suurepärase Canon PowerShot G3X kaameraga.
Tänaseks aga kõik ja räägime varsti jälle!




Kommentaare ei ole: