teisipäev, 3. mai 2016

elvogue.com POP-UP

Hei armsad,

tunnen end täna nagu uhke kanaema, sest saan jagada teiega üht tuleval laupäeval toimuvat vahvat üritust, mille korraldamisega viimased nädalad tegelenud olen. Ehk mäletate, et mõni aeg tagasi mainisin töötamist kahe töökoha peal. Tutvustangi just nüüd ja täna teile üht neist ametitest ja teatan õnnelikult, et olen tegev kiftis ettevõttes, mil nimeks elvogue.com.
Elvogue.com näol on tegemist pundi tublide Eesti naistega, kes võtsid kätte ja tegid ära! Mõned kuud tagasi võtsid nad ka minuga ühendust, et kas oleksin huvitatud nendega koos töötamisest, hakkaja nagu ma olen, lõime kohe käed :)
Oleme elvogue.com veebilehele kokku kogunud eelnevalt hästi hoitud kvaliteetsed disaineresemed ja soovime eelmainitud viia kokku uute armastavate omanikega. Et meie näol on tegemist peaasjalikult vaid veebipoega, otsustasime huvilistele korraldada ühe äärmiselt vahva ürituse - elvogue.com POP-UP!



Elvogue.com POP-UP müügipäev tervitab teid kuupäeval 07.05 aadressil Tuleviku Tee 10 päikesepaistelise ilma, suure suvise terrassi, kõikide kaunite rõivaste-jalanõudega meie veebipoest, ülimaitsvate Vahvlihaldjate vahvlite ja käsitöösiidritega Realistilt ning limonaadidega Kane'silt! Muidugi ei puudu ka ürituselt mõnus muusika ja meie super naiskond, kes teile igati abiks on!

Tublid blogilugejad, nagu te mul olete - kutsun teid lugema ka elvogue.com blogi, milles samuti mina kirjaneitsina tegev olen. Teate ju küll, milline lobamokk ma olen ja kuidas mulle kirjutada meeldib - I love it!!!

Olge nii armsad ja tulge meid esimesel POP-UP müügipäeval toetama. Oleme ürituse õnnestumiseks pannud hakkama kogu oma hinge ja ma absoluutselt garanteerin teile super kifti päeva, täis shoppingut ja maitseelamusi :)

Meie oleme igatahes valmis ja ootame pikisilmi teiega kohtumist!

Tänaseks aga kõik ja räägime varsti jälle! 



2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas kõik seal müüdavad esemed on originaalid?

Liisa Pärnpuu ütles ...

100% ! :)