pühapäev, 17. aprill 2016

Küsimused&Vastused osa II - VIDEO

Hei armsad ja kena pilvist pühapäeva teile!

Olen täna täielikult zone-out-mode peal ja lihtsalt naudin olesklemist. Asjaolud on viimaste nädalate jooksul olnud nüüd niiviisi, et žonlgöörin ühe täiskoormusega ja ühe poolkoormusega töökoha vahel, käin trennis vähemalt 3-4x nädalas, tegelen enda hobidega milleks hetkel on Youtube, blogimine ja raamatute lugemine, veedan aega perega, tegelen ühe suure kinnisvaraprojekti elluviimisega, mitme pisema salaprojektiga, mis järgmiste kuude jooksul ellu vaja viia ja üritan ka piisavalt värske õhu kätte jõuda. Just kõigi nende tegevuste tõttu ongi möödunud nädal blogis nii vaikne olnud. Jah, ma töötan nüüd kahe erineva töökoha peal and I love it!
Aega on küll tunduvalt vähem enda jaoks kui seda oli enne, aga sellest pole miskit hullu. Kõik taandub siiski time management peale ja ma saan hakkama :) Ma leian, et kui mulle antakse võimalus millestki osa saada, annan ma endast 100%, et kogeda midagi uut ja huvitavat. Ning uus ja huvitav on see kõik tänase päevani olnud :)
Täna pühapäeval on mul reaalselt esimene päev käesoleval nädalal, kus lihtsalt saan istuda diivanil ja heldimusega jälgida kauneid kollaseid tulpe elutoa laual, millega Nils mind eile üllatas. Mõnus!
Kuigi eilse päikesepaistelise päeva jooksul ei saanud ma töö tõttu kordagi õue soojust nautima ja ärkasin laupäeva hommikule mitte omaselt juba kell 6, on tänane vihmane ja sombune ilm minu jaoks täiesti okei. Hea ja rahulik, sumedalt kodune.
Tänase päeva grande plaanid näevad ette koduseid iluprotseduure, mis mul kipuvad alati pühapäeva peale langema. Tavaliselt on nendeks siis maniküür-pediküür-kulmude/ripsmete keemiline värvimine-maskitamine-kooriminine. Samuti plaanin täna teha kerge trenni, et anda stardipauk järgmisele challengile.
Ehk mäletate, et mõni postitus tagasi kutsusin teid osa saama minu sõpruskonna 100km jooksuchallengist ja tänaseks päevaks on minul sellega kenasti ühelpool. See tähendab aga seda, et ette tuleb võtta uus ja suurejoonelisem ülesanne. Järgmiseks testiks minu jaoks, on 120km jooksu kuus. Kogu seda kardiotrenni balanseerib loomulikult ka korralik lihastreening :)
Teate mõnikord ma mõtlen küll, et kuidas kurivaim ma kõik need elulised ülesanded sooritada jõuan, aga siis lööb jälle reaalsustaju mulle piki pead ja tuletab meelde, et ma olen ju planeerija ja peale selle kõige noor inimene veel kah! Ma suudan kõike, mida vaid ette võtan. Absoluutselt kätte võtmise asi.

Oeh, aga nüüd jõuan ma lobaga siia punkti, mis on tegelikult tänase postituse mõte. Mõni aeg tagasi esitasite mulle meeletu portsu küsimusi ja ma hea meelega vastasin need kõik video postituse näol ära. Täna näitangi teile vastustest teist osa, kus üsna mitu põnevat küsimust vastuse saavad - näiteks mis on minu kõige piinlikum juhtum ja kõige suurem kahetsus. Kui tundub põnev, siis asu aga vaatama! :)

Praeguseks aga kõik ja räägime varsti jälle!




Kommentaare ei ole: