teisipäev, 26. aprill 2016

Cotton Ball Challenge - VIDEO

Hei armsad,

avastasin just, et käesolev postitus kannab minu blogis numbrit 100!
Kujuta vaid pilti - 100 korda olen siia kirjutanud...mõnikord rohkem, teinekord vähem. Aga siiski - 100! Päris vinge minu meelest. Aitäh, et käite ja aitäh, et loete! Olete nunnud :)


Kuna eelmine nädal möödus hirmus kiire siblimise tähe all, ei jõudnud ma isegi ühtki videot Youtube'i üles laadida. Üleslaadimine on muidugi asja juures kõige lihtsam ja vähem pingutust nõudvam osa, aga see va video kokkupanek võtab ikka lõviosa ajast ära. 
Viimaste videote puhul olen hakanud üha enam ka ise näppe ukse vahele toppima, ehk püüan videod nii valmis teha kui võimalik ja lasen seejärel Nilsil profi(ma) pilguga teose üle käia. 
Nimelt mudisin pea et täitsa ise valmis eelmise Küsimused-Vastused video ja samuti ka tänase Cotton Ball Challenge video. *feeling proud

Nimelt juba jupp aega tagasi filmisin koos enda nunnu väikevennaga ühe vahva video. Väikevennaga sel põhjusel, et ta hirmsal viisil minu Youtube kanalit fännab ja sellest isegi osa tahtis saada. Ja mis minul ometi selle vastu saakski olla :)
Egas meil suurt muud teha jäänudki, kui end ema tuppa koos hunniku pudiseva vatiga kaamera ette paika seada, peapaela silmaklappideks ette seada ja muudkui möllama hakata. Mis aga täpsemalt aset leidis, näetegi allolevalt videolt.

Mõnusat vaatamist!




Kommentaare ei ole: