neljapäev, 17. detsember 2015

Tee ise dekoratiivpadjad - jõulu eri

Hei,

kõigepealt meenutan teile, et blogis on  käimas pisike jõulukingi loos (LINK), millest olete oodatud osa võtma :)

Mõned nädalad tagasi tuli meil Kertuga eksprompt mõte teha üks mõnus crafty night. Mõeldud-tehtud.
Minul oli plaanis teha mõned jõuluteemalised dekoratiivpadjad ja kuna meil see soulmate teema on ikka on point, oli ka Kertul täpselt sama mõte :D

Kõige tähtsamaks abimeheks tol õhtul oli minu uus suur armastus - liimipüstol. Mina sain enda oma SIIT. Liimipüstoli abiga saab kõik padjaääred kinni liimida ning kaunistused veel takkotsa peale kleepida.
Kuna mul ühtegi kangatükki varutud ei olnud (vastupidiselt Kertule) hüppasin läbi Ülemiste Rimist ja ostsin paar pakki ilusa mustriga köögirätikuid. Kuna padjad soovisin teha üsna pisikesed, olid köögirätikud just ideaalses mõõdus.

Kui kellegil padjameisterdus plaanis, siis siit teile üks hea nipp. Kuna mina meisterdasin padjad erinevas suuruses, ei olnud mul võimalik neile sisse osta spetsiaalset padjatäidet. Et aga padjad täita, võtsin kodus lahti ühe vatiinipadja ja saingi oma kolm padjakest täidetud.
Nüüd näitangi teile millised need minu tehtud padjad said ja kuna meil kodus kuuse all veel kinke ei ole, kasutan hetkel patju kuusealuse dekoratsioonina :)




Kui soovite ka taolise meisterdamise ette võtta, siis siit tuleb teile hunnik ideid, mida teostada saate.
Õpetuse leidmiseks, kliki padja nimetusel.


1. Nööpidega padi






4. Tekstiga padi






Head meisterdamist ja praeguseks tsauki!


Kommentaare ei ole: