kolmapäev, 25. november 2015

Jõuluaja wishlist

Heii!
Ma vist isegi ei pea seda mainima ja olete ammu aru saanud, et mind on haaranud totaalne jõuluhullus. Olgugi, et lumest pole veel raasugi, hoian kujuteldavaid silmaklappe peas (noh, teate nagu hobustel on) ja olen vaimusilmas paksu lumevaiba vahel jalutamas. Kui möödunud laupäeva õhtul juba täitsa pimeda õue peal suuri valgeid lumehelbeid langemas nägin, pidin peaaegu hulluks minema, sest ma olin seda niiiiii kaua oodanud.

Jõulude saabumisega läheneb aga alati ka üks (vähemalt minu jaoks) nihelema panev olukord, mis kõlab umbes nii: "Nooh mis sa siis jõuludeks sooviksid saada?" / "Kas jõuluvanale kiri juba kirjutatud?" / "Mis sul siis vaja oleks jõuludeks?" ...eeeeeee....praktiline ja kokkuhoidev Liisa tunneb end taolises olukorras alati ülisuures kimbatuses.
Ma lihtsalt ei suuda üle huulte normaalse inimese kombel ühtegi soovi pajatada sest ma. a) ei taha teisi koormata b) ei taha teistele tüli tekitada c) ei taha teiste raha kulutada...
Sellistel hetkedel leian end alati ülisuures kimbatuses, mis tavapäraselt kulmineerub olukorraga kus ma tõepoolest ei oskagi midagi soovida ja palun pigem mitte midagi kinkida. Mul on kuidagi niivõrd raske enda jaoks seedida olukorda, et keegi mulle midagi OSTMA peab ja muretsema, et kas kõik ikka on õige ja muud hädad :D.
Väga tihti olengi ma reaalselt sellises olukorras, et minu tore mõistusehääl, kes on ikka harjunud olema ülikokkuhoidlik ja taaskasutav ei suudagi midagi välja mõelda ja tegelikult teeb see ju olukorra teiste jaoks veelgi raskemaks... olen ju isegi veetnud tunde ja tunde mänguasjapoes mõtiskledes, et mis nüüd siis enda väikestele õdedele ja vennale küll kinkida. Samal ajal kirudes, et oleks ma vaid vajaliku info kuskilt varem kätte saanud.

Tegelikult on lastele jõulukinkide tegemine just see mis mind igal aastal pea et kõige enam rõõmustab. Nende jaoks on ju jõulude kontseptsioon just kinkide ümber keerlev. Meie täiskasvanute jaoks on see aga miskit muud. Ma usun, et kõik oskate end samastada kui manate silme ette karge kuid samas õdusa jõuluõhtu pere seltsis, kus laud kaetud hea-paremaga ja õhk on paks jutuvadinast. Niiii mõnus ju!

Ütleme nii, et mina alustan jõulukinkide välja mõtlemist ja planeerimist umbes...3 päeva pärast Jaanipäeva. Täitsa ausalt kohe :D
Mulle meeldib pikalt ette mõelda ja detailid paika panna, et kõik tuleks ideaalselt välja. See säästab mind enamasti ka uurimisest ja puurimisest, et mis nüüd siis keegi saada tahaks jne.
Küll aga ei ole ma pääsenud see aasta just nendest samustestki küsimustest, mis ma ülalpool mainisin ja nagu ikka tulid need minu jaoks nagu välk selgest taevast. Suu lukustus automaatselt ja head mõtted-soovid-vajadused hakkasid muudki kuklasse kogunema. Mõtlesin, et proovin siis kah see aasta selle kuulsa vahva wishlisti kokku klopsida ja ühtlasi lasen unistustel kõrgelt lennata. Ütlen kohe ära, et ma ei jää kohe kindlasti ühestki otsast kurvemaks kui mul need asjad saamata jäävad, oli lihtsalt huvitav mõelda ja veidikene brainstormida, et mida mul siis õigupoolest tarvis oleks.

Tadaaaaaa siin ta on!



Öölooma silmaklapid - Minu armas sõbranna skooris Öölooma silmaklapid mõned päevad tagasi sünnipäevaks ja jessssusmaria kui lahedad need olid! Teades end ja seda kui raskesti mul rahulikult uinumine välja tuleb, oleks need silmaklapid justkui rusikas silma auku!

Suur spordikott - Ma olen kasutanud ühtesama spordikotti trennis/reisidel/roadtrippidel ja kus iganes veel nüüd umbestäpselt 8 aastat. Ei ole vist vaja mainida, et tema elupäevad hakkavad vaikselt lõppema...

Pehmed sussid - On saanud kuidagi traditsiooniks, et mu armas õeke kingib mulle iga aasta jõulude paiku uued sussid. Kuna ma kasutan kodus susse igapäevaselt, suudan ma need aastaga kuidagi eriti ära luhverdada (mis sõna see veel on?) ja seega tuleks uued sussid igati kasuks!

Frotee hommikumantel - Jah just frotee. Mul tuleb kananahk ja õõvastus ühekorraga kui kujutan ette neid pehmeid praeguseaja hitt hommikumantleid, mis lähevad vastu niisket ihu ja jätavad naha märjaks. Õõõõehh see tunne on mu jaoks umbes sama ebameeldiv kui mõne teise jaoks küüntega mööda tahvlid krigistamine. Okei...mul on praegu ka üks frotee hommikumantel kasutuses, mille täitsa tasuta skoorisin...aga selle mööndusega et see on mulle umbes 12 numbrit liiga suur ja kipub teine mitte nii väga hästi mulle istuma :D

Soojad saapad - Olin aastaid UGGide usku (ei, ma ei ole endale kunagi originaale ostnud, sest halloooo need on liiga kallid :D ), aga hakkan vaikselt oma usku kaotama ja sooviksin end lumesees hüplemas näha hoopis milleski taolises nagu pildile panin. Olgu ta originaal või šmoriginaal, mul on täiesti kama kaks. Peaasi et oleks soe ja noh...võiks ju ilus ka olla :)

Tegelikult meeldib minu praktilisele meelele ka väga see, kui inimesed lähtuvad kinkide tegemisel sellest, et asjad saaks ka reaalset kasutust. Minu meelest on väga tore kui kingitakse seepi või šampooni või kreemi või midagi taolist. Jummala head kasulikud asjad ju!
Käesoleval aastal lähtun enamik kinkide valmistamisel oma tungivast ise-tegemise himust ja poodidesse seega eriti suuri summasid ei plaani jätta. Ise tehtud asjad on toredad ja head :)

Praeguseks aga tsauki ja mõnusat jõuluootuse jätku!


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma ei tea miks, aga mulle nii kohutavalt meeldib, et Sa oled selline hullult kokkuhoidev :D